01/08/2018

El passat 26 de juliol va finalitzar el curs "Disseny de peces, productes i superfícies amb CATIA V5" que han impartit alguns professors d'expressió gràfica de l'UPC Manresa durant les últimes setmanes. Rosa Argelaguet, directora del centre, va fer lliurament dels títols als alumnes.

31/07/2018

La professora de la UPC Manresa, Pura Alfonso, aprofitant la seva estada a Bolívia per col·laborar en projectes de cooperació per al desenvolupament, va impartir una conferència durant el 11th South American Symposium on Isotope Geology (SSAGI) que ha tingut lloc del 21 al 25 de juliol a la ciutat boliviana de Cochamba.

19/07/2018

El jurat del concurs Ciencia en Acción ha atorgat una Menció d’Honor a la iniciativa ‘TEMPS de... STEM’, presentada per la professora Montse Alsina, de l’Escola Politècnica Superior de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la iniciativa ‘Recursos prácticos para acercar la química al aula”, del professor Antoni David Dorado, també de l’EPSEM, ha quedat finalista en la seva categoria i s’exposarà durant la final del concurs internacional, que tindrà lloc del 5 al 7 d’octubre a Viladecans.

19/07/2018

Durant el mes de juliol s'han fet tallers tecnològics dirigits a professorat i estudiantat de secundària.