Ofertes treballs fi d'estudis

Possibilitat de beca/finançament: No

Idioma d'elaboració del treball: Català

Descripció:

El treball consistirà en l'estudi i disseny d'un pla de formació i un pla de manteniment per el centre de mecanitzat CNC SCM d'una empresa. Els dos plans han d'ajudar a l'empresa a millorar el procesos de treball, millorar la productivitat i la fiabilitat i, com a resultat, augmentar la competitivitat de l'empresa. L'estudi tindrà molt en compte els diferents materials així com les característiques i els requeriments de les peces treballades per tal d'optimitzar-ne la producció.

Objectius:

L'objectiu principal del treball doble, d'una banda es vol l'obtenció d'un pla de formació per tal d'ampliar els coneixements de les estacions de treball CNC de 5 eixos. D'altra banda es vol obtenir un pla de manteniment amb la finalitat de reduir els temps morts i improductius i, alhora, augmentar la fiabilitat de la màquina i les eines i repercutir en estalvis econòmics. Com a objectius secundaris es persegueix l'estudi dels polímers mecanitzables amb aquesta tecnologia i avaluar la prevenció de riscos laborals d'aquesta indústria.

Nombre d'estudiants: 1

Càrrega de treball: