13/02/2018

Un grups de nens i nenes de primaria va participar ahir en una activitat organitzada a UPC Manresa en motiu de la Setmana de la Dona i la Nena a la Ciència.

06/02/2018

El Dr. J.J. de Felipe ha realitzat una estada des del 13 fins al 23 de gener a la Universitat Tècnica d’Oruro (UTO), dins d’un conveni general de col·laboració què hi ha entre aquesta universitat i la UPC.

05/02/2018

La doctoranda, i professora associada de la nostra escola, Itziar Lujan Blanco està defensant avui, 5 de febrer, la seva tesi doctoral a la sala d'actes de la UPC Manresa.

23/01/2018

Toni Dorado, com a investigador principal del projecte “Valorització econòmica i sostenible de residus electrònics”, va presentar la setmana passada els resultats del projecte desenvolupat dins el Programa Indústria del Coneixement impulsat des de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya. En aquest projecte hi participen professors i investigadors de l’EPSEM: Eva Benzal, Montse Solé, Xavier Gamisans, Conxita Lao, Xavier de las Heras i Xavier Guimerà.

09/01/2018

Durant els mesos de novembre i desembre, el Museu de Geologia Valentí Masachs ha organitzat unes excursions geològiques a l'entorn de Montserrat, per als estudiants de batxillerat del Lycée Français de Barcelonne.

09/01/2018

La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa engega avui una campanya per conèixer l'opinió dels usuaris de la biblioteca.