10/10/2017

La comunitat UPC Manresa vinculada al Grau en Enginyeria Química participen a Expoquímia, que ha tingut lloc del 2 al 6 d'octubre al recinte Gran Via de l'Hospitalet de Llobregat.

06/10/2017

Estudiants europeus participants en la Setmana Erasmus+ de STEM by ART fan tallers a la UPC Manresa.

05/10/2017

Aquest setembre han engegat de nou a Manresa els projectes 7demates i Anemx+mates per nois i noies amb talent per les matemàtiques per tal de motivar i potenciar les seves capacitats. Els tallers s'articulen al voltant de les matemàtiques, el llenguatge essencial que utilitza la ciència i la tecnologia, tema de gran actualitat en el context de la promoció STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

04/10/2017

Dynamics UPC Manresa van fer la presentació del nou equip per la temporada 2017-2018 a la sala d'actes de la UPC de Manresa acompanyats dels patrocinadors que els donen suport.

04/10/2017

Els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció participen en l'acte organitzat per Centre d'Inciatives per a l'Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa, amb el suport de la Diputació de Barcelona, sobre les noves tendències de mobilitat.

04/10/2017

Els dies 20 i 27 de setembre ha tingut lloc la primera de les jornades de formació al voltant de l'estabilitat de talussos organitzada pel Col·legi d´Enginyers Tècnics de Mines i impartida pels professors David Parcerissa i Mª Teresa Yubero.

04/10/2017

Roser Gómez i Montserrat Méndez han assistit al XVI Seminari de Centres de Documentació Ambiental i d'Espais Naturals Protegits, celebrat a Oleiros (A Coruña), per presentar UPCommons: el portal d'accés obert de la UPC i GEOCommons: la UPC en el territori.

28/09/2017

Audi, UPC Manresa i el Centre de Formació Pràctica de la Fundació Lacetània col·laboren en la formació dels futurs enginyers mecànics.