16/06/2017

Un grup de representants de la National University of Science and Technology de Moscou (NUST MISIS) formada pel professor Myaskov Alexander Viktorovich, director de l’Institut Miner i professor en el Departament de Gestió Federal i Municipal; el professor Andrey Yakovlevich Travyanov, professor del Departament de Tecnologies Industrial d’Eficiència Energètica i Estalvi de Recursos, i el doctor Alyona V. Ponomarenko, director d’Assumptes Internacionals i també director de projectes en el marc de la Iniciativa Russa d’Excel·lència Acadèmica, han visitat, el 16 de juny, la UPC de Manresa, interessats pels estudis de mineria que s'imparteixen a l'EPSEM.

15/06/2017

Els alumnes del Màster en Enginyeria de Mines de la UPC Manresa visiten aquesta zona amb un gran potencial de creixement.