Notícies del lloc

16/04/2024

El TechLab Manresa de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) realitzarà el dijous, 25 d’abril a les 18h, un taller adreçat especialment a noies de secundària interessades en les TIC.

05/04/2024

El consorci MERIT del projecte Digital Europe MERIT organitza el primer MERIThON: una ideathon internacional (Itàlia, Espanya, Letònia, Estònia, Lituània) que se celebrarà simultàniament a Vilnius (Lituània) i a Manresa el 27 d'abril de 2024.

23/04/2024

Els dies 17 i 18 d'abril va tenir lloc al Pavelló de Suècia de Berga la 14a Fira del Coneixement, amb prop de 850 inscrits procedents de diverses comarques de Catalunya.

22/04/2024

El dissabte 20 d’abril va tenir lloc una jornada de portes obertes a tots els centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC va obrir les portes del seu centre docent i de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) als visitants.

09/04/2024

Els Arduino Days s'han celebrat a les instal·lacions de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i del seu TechLab Manresa els dies 5 i 6 d’abril.