05/10/2017

Aquest setembre han engegat de nou a Manresa els projectes 7demates i Anemx+mates per nois i noies amb talent per les matemàtiques per tal de motivar i potenciar les seves capacitats. Els tallers s'articulen al voltant de les matemàtiques, el llenguatge essencial que utilitza la ciència i la tecnologia, tema de gran actualitat en el context de la promoció STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

04/10/2017

Dynamics UPC Manresa van fer la presentació del nou equip per la temporada 2017-2018 a la sala d'actes de la UPC de Manresa acompanyats dels patrocinadors que els donen suport.

04/10/2017

Els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció participen en l'acte organitzat per Centre d'Inciatives per a l'Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa, amb el suport de la Diputació de Barcelona, sobre les noves tendències de mobilitat.

04/10/2017

Els dies 20 i 27 de setembre ha tingut lloc la primera de les jornades de formació al voltant de l'estabilitat de talussos organitzada pel Col·legi d´Enginyers Tècnics de Mines i impartida pels professors David Parcerissa i Mª Teresa Yubero.

04/10/2017

Roser Gómez i Montserrat Méndez han assistit al XVI Seminari de Centres de Documentació Ambiental i d'Espais Naturals Protegits, celebrat a Oleiros (A Coruña), per presentar UPCommons: el portal d'accés obert de la UPC i GEOCommons: la UPC en el territori.

28/09/2017

Audi, UPC Manresa i el Centre de Formació Pràctica de la Fundació Lacetània col·laboren en la formació dels futurs enginyers mecànics.

22/09/2017

El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Enric Fossas, la directora de l'Escola Politècnica Superior de Manresa (EPSEM), Rosa Argelaguet i la directora de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), Neus Consul, han signat, el 21 de setembre, un acord per col·laborar en el grau en Enginyeria d'Automoció de nova implantació aquest curs acadèmic 2017-2018.