07/07/2017

El 6 de juliol s’han presentat a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) els resultats del sisè informe quinquennal (2012-2016) de l’Observatori de la recerca a la Catalunya Central, que mostra el rànquing d’investigadors, institucions, ciutats i comarques la recerca dels quals ha destacat en base a paràmetres bibliomètrics reconeguts internacionalment. La novetat de l’edició d’enguany és que s’hi afegeixen les dades econòmiques dels projectes de recerca en que es participa.

29/06/2017

Reconèixer els millors expedients d’estudiants de secundària que iniciïn els seus estudis en el grau en Enginyeria Minera el proper curs acadèmic. Aquest és l’objectiu de l’acord que signaran l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i diverses empreses i institucions del sector de la mineria.

16/06/2017

Un grup de representants de la National University of Science and Technology de Moscou (NUST MISIS) formada pel professor Myaskov Alexander Viktorovich, director de l’Institut Miner i professor en el Departament de Gestió Federal i Municipal; el professor Andrey Yakovlevich Travyanov, professor del Departament de Tecnologies Industrial d’Eficiència Energètica i Estalvi de Recursos, i el doctor Alyona V. Ponomarenko, director d’Assumptes Internacionals i també director de projectes en el marc de la Iniciativa Russa d’Excel·lència Acadèmica, han visitat, el 16 de juny, la UPC de Manresa, interessats pels estudis de mineria que s'imparteixen a l'EPSEM.