Notícies del lloc

16/11/2023

L'IHIC 2023 es va celebrar al Management Education & Research Institute, a New Delhi, la Índia, del 17 al 19 d'octubre de 2023. Josep Maria Rossell, catedràtic de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya i professor de la UPC Manresa, va presentar-hi una ponència .

10/11/2023

Divendres 10 de novembre ha tingut lloc l’acte de reconeixement a la professora de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) Maria Dolors Grau Vilalta, guardonat amb el 26è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària en la modalitat de trajectòria docent. Grau també ha estat distingida enguany amb el premi Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya. L’acte s'ha pogut seguir en directe per YouTube.